Så vackert!

Så jättevärt ett besök!

Nu har vi varit på is-festival och jösses vad fint det var. Det var avslutningsdagen idag och det är helt otroligt vad mycket fint det går att göra med is för den som har massor av tålamod och talang är klart. Det avslutades med en ljusshow och fyra elddansare/eldslukare och det är mäktigt att se när mörkret lägger sej.

.

Nu har jag bänkat mej vid melodifestivalen och Jörgen roar sej med att leka blindbock med kidzen ( tror att kidzen tycker att det är bra mycket roligare än vad han gör… *S*)

.

Men vad f*n var låt nr två för skit…?!?

11 thoughts on “Så vackert!

  1. Jag håller med! Det var nog bara Py Bäckmans låt som jag inte tyckte om annars var till och med ”idiot” lite kul.
    Låter helt otroligt vackert med isfestival.

  2. Måste ge mig ut med kameran vi har ju vinterfestival här nu…. Men ihelgen har jag varit hos mamma och imåra jobbar jag….. Men förhoppningsvis….så….. *ler*

Kommentera

