Njutningsfulla kväll

Mmmmm, fredagkväll och hela lördagen och hela söndagen framför oss – Härligt!!

Jag har precis varit och solat på det bästa solariet som jag någonsin solat på. En guide som guidade mig igenom hela solpasset, avkopplande musik runt huvudet och så där varannan minut kom en lätt spray av väldoftande fukt.

– A/C Plus
– Axelförstärkning
– Aquafresh – uppfriskande vattendimma
– Aromaterapi – dofter
– Voiceguide
– Komfortkylda ergonomiska liggskivor
– Musik

Blev ett riktigt välgörande avslappningspass 🙂

Vanligtvis tycker jag att det är alldeles för dyrt att sola där när det kostar 60 kr för 17 minuter men denna vecka och nästa fick man dubbelt upp för pengarna när man tankade solkortet så 100 kr blev 200, 200 blev 300 kr osv. Helt klart värt pengarna när jag fick 10 stycken så här härliga solstunder för 300 kr, ja menar… det var ju vad det kostade när jag solade för första gången när jag var 16 år 1986 *host*

Nu har jag landat hemma i soffan lagom avslappnad, framför tvn och Så ska det låta med ett glas vitt på bordet 🙂

6 tankar om “Njutningsfulla kväll

  1. Lät inte helt fel, såna skulle vi ha här. Men inte här har vi exakt likadana som hon hade i storå när vi var små med en gammal radio brevid som inte ens hörs för solariets fläkt överröstar 😉 hihihi
    Skål och kram

Lämna en kommentar