Vilka av dessa glasögon passar mig bäst???

Nu så har jag varit iväg till Specsavers och kollat synen och visst behövde jag glasögon när jag läser på nära håll och när jag sitter vid datorn (som jag gör för det mesta både på arbetet och på fritiden), hade även ett brytningsfel på båda ögonen.
Ja ha ja, DET var den lätta delen! Sen kom vi ut och jag skulle prova glasögon – Jösses DET var inte det lättaste inte!

Vilka tycker ni jag passar bäst i ???
Ja, ni får bortse från att jag ser så förbaskat sur ut för jag tyckte inte riktigt att det passade sig att stå och posa inne på affären 🙂

IMG_1182

Själv har jag svårt att se något annat än att jag blev så jädrans gammal och lik min faster… *suck* Ja ja, det är bara att gilla läget för så här är det 🙂

9 thoughts on “Vilka av dessa glasögon passar mig bäst???

  1. Oj, det var ett svårt val. Tycker du passar bra i alla 🙂 Men om jag ändå ska försöka välja så säger jag 2 eller 3…men som sagt det är väldigt svårt… Kram

  2. Go´kväll!

    Visst är det svårt med glasögon. Jag köpte ju två par sist men trivs inte i något par av dem. Men jag tror att min favorit på dig faller på nr 4.

    Nu är det allt dags att natta här, sov gott

  3. Ja det är svårt det där,och visst fasen är det svindyrt med glasögon. Men måste man så är det bara att betala och se ”glad” ut,ungefär som med tandläkaren..**
    Jag tycker du passar bäst i 1 eller 5, dom första är ju lite läckra med dom bågarna, och sen dom sista där det är tvärtom att bågarna istället inte är så framträdande. Det beror ju på om man vill att glasögonen ska lite mer framträdande eller inte…
    Lycka till,
    Kram vännen♥

  4. Sen beror det ju på vad du vill ha för några själv med, om du hellre vill ha dom smalare glasen som nummer 1 eller större glasfält som i nummer 4. Själv valde jag en typ av pilotbrillor när jag köpte nya sist. var så trött på att behöva sätta glasögonen på olika sätt tex när man låg ner i soffan. (hade smala innan typ nummer 1)
    Vilket du än väljer så är alla faktiskt snygga och du passa i dom allihopa. kram

Kommentera

