Vaaar har keson tagit vägen…? =O

I flera veckor nu så går det inte att få tag i keso i affärerna här i stan – Jösses!

keso

Har man vant sig vid att äta keso till mellanmål blir det alldeles fel när den inte finns längre. Brukar alltid äta mini-keso men visst duger det med vanlig keso också men inte ens det finns utan att jag får leta ihjäl mig

Frågade idag på ICA Maxi varför det inte kommer in någon keso. Trodde först att mannen i personalen som jag frågade inte ens tänkte svara på min fråga men tillslut så fräser han

-”Det är för att alla jävlar får för sig att de ska banta i januari” sen kom det något om att det var likadant varenda år och att de där jävla leverantörerna aldrig lärde sig att efterfrågan är stor i januari.

Ja ja, han saknade nog keson han också för det var väl inte den smärtaste människa jag stött på :/
Elaka elaka tanke MEN han var riktigt riktigt otrevlig…

7 thoughts on “Vaaar har keson tagit vägen…? =O

  1. Hoppas att du nu har fått tag på keso 🙂
    Ja det tycker jag gott och väl att du kan börja virka, det är så skön avkoppling.
    Kram

  2. Här har också keson varit slut. Jag äter inte keso sådär jättemycket EGENTLIGEN, bara när jag får för mej att banta (preciiis som han sa *ha, ha*) med lchf. Nu är lchf nedlagt (igen) så mitt kesoförråd får ätas i fruktsallad istället. Gott!
    VÄLDIGT trevigt svar av personalen, hur som helst 😦

Kommentera

