Dessa glasögon…

…blir det! 🙂

Äntligen känner jag att jag hittat rätt i glasögondjungeln. Provade först några olika modeller, dessa finner du här, och valde då nr 3 och ett par som jag inte fick bild på för jag blev så stressad till slut att jag bara tog ett par.

Väl hemma så fick jag in bilderna på datorn och ångrade mig omedelbart men då var det redan för sent. Nu har jag haft de två som jag beställde hemma i någon vecka och de känns bara heeeeeelt fel så idag var jag ner till Specsavers och beställde två nya.

IMG_1213Jag har nu varit nere fyra gånger och provat men idag kändes det annorlunda, jag hade på något vis landat i att se mig själv i glasögon och hittade ganska på en gång flera som jag gillade.  De två som jag slutligen beställde känns nu bara såååå himla rätt och är de två som är på bild 🙂

 

8 thoughts on “Dessa glasögon…

Kommentera

