Reflektion vecka 7

Måndag:
Såååå trött såååå trött såååå trött efter den långa arbetsvecka och helg som varit! Mäktade knappt med mitt arbete idag och när jag kom hem slängde jag mig raklång på soffan och bara njöt av att bara ligga där i mina mysisar 🙂

Tisdag:
Idag tog jag ledigt på förmiddagen och det var så skönt att bara sitta i pyjamasen i soffan med kaffet i handen. Efter det blev det arbete eftermiddagen och kvällen men lite ny energi i kroppen.

Onsdag:
Denna dag bara försvan i virrvarret av massor att göra på jobbet. Sonen fick äntligen klart sin tatuering och kom hem ocn meddelade att han ville göra en nu. Ny oro med andra ord.

Torsdag:
23 mil i bilen men det kändes som om det gick relativt fort. Hade en stödsökandebesök som jag oroat mig ganska mycket för som gick över förväntan, lättade flera kg efter det samtalet. Glömde min plasmatid :-/

Fredag:
Upp mitt i natten kändes det som när klockan ringde före fem. Iväg till Sollentuna för en tvådagars konferns tillsammans med en massa andra BOJare. Blev en riktigt bra fredag och fick med mig många nya tankar under dagen.

Lördag:
Fortsättning på konferensen men denna dag kändes inte lika matnyttig. Flera föreläsare som var intressant att lyssna på men där man inte fick med sig något ifrån i form av nya idéer eller tankar. Landade hemma igen på kvällen med en hemsk huvudvärk som det tog några timmar av sömn och tabletter att kurera.

Söndag:
Vaknade upp och var leeeeedig 🙂
Idag var jag och goaste Annica på spa på Loka Brunn. Ååå vad gott det var att bara vara, äta gott och bara ha det underbart utan några som helst måsten under dagen! På kvällen var jag hem till bästaste Ciara och hämtade Alice och fick en liten pratstund med henne också. Kan inte bli ett bättre avslut på veckan som gått!

IMG_1236

6 thoughts on “Reflektion vecka 7

    • De har precis blivit klara med en renovering och det blev verkligen jättefin där med en fem bubbelpoler, två uppvärmda utomhuspoler, en stor pol, kallbad, grekiskt bad, ångbastu och vanlig bastu och ett par poler jag inte provade 🙂

  1. det var alltså fler än jag som missade inbokade besök i torsdags =(
    ser att ni hade en toppenavslutning på veckan iallafall, härligt att sluta veckan så.
    ha en bra dag, kram

Kommentera

